خانه / المان شهری / سفارش المان های زیبای شهری به صورت اینترنتی

سفارش المان های زیبای شهری به صورت اینترنتی

سفارش المان های نوری حرفه ای و زیبا به صورت تلفنی و اینترنتی از گروه تولید شهراد گستر به واسطه این سایت امکان پذیر است. برای آشنایی با المان های نوری و کاربرد های آن ها و آشنایی با روش سفارش این محصولات با مقاله زیر همراه باشید.

سفارش المان شهری

سفارش المان نوری شهری

المان نوری از دو کلمه ی نور و المان تشکیل شده است. کلمه ی المان نوری بیان گر دو رشته الکترونیک و معماری است. المان های نوری ساختار های نوری هستند که میتوان از طرح های مختلف معماری در طراحی و تولید آن ها استفاده کرد. هدف از تولید و ساختن المان های نوری زیبایی و نورپردازی در میدان های شهر، خیابان ها و یا نورپردازی بناهای مختلف میباشد. المان های نوری برای اولین بار در کشور فرانسه برای زیباسازی برج ایفل به کار رفتند و بعد از آن در موارد دیگر و زیباسازی محیط های دیگر مورد استفاده قرار گرفتند. لامپ های المان های نوری در ابتدا لامپ های رشته ای بودند اما با گذشت زمان در ساخت المان های نوری از لامپ های ال ای دی و پروژکتور ها نیز استفاده میشود.

در ساخت المان های نوری از برد های کنترلی تشکیل میشوند که. این برد الکتریکی باعث کنترل عملکرد تک تک ال ای دی ها شده و باعث ایجاد افکت های زیبایی از رقص نور میشود. در ساخت المان های نوری با توجه به تعداد ال ای دی ها در شبکه، افکت های نوری از نظر تعداد، نوع و سرعت عمل بسیار موثر هستند. امروزه از انواع ال ای دی برای ساخت انواع المان های نوری استفاده میشود. زیرا ال ای دی ها در مقایسه با سایر منابع نوری دارای مزایایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم. گروه تولید شهراد گستر با سابقه کاری طولانی در زمینه انواع المان های نوری با کیفیت برای ساخت و تولید و سفارش المان مورد سلیقه شما عزیزان در خدمت شماست.

سفارش المان شهری

قیمت خرید المان نوری

یکی از مزایای ال ای دی ها نسبت به سایر منابع نوری بالاتر بودن راندمان انرژی میباشد. ال ای دی ها میزان المان بیشتری تولید میکنند. ال ای دی ها تصویر لوکس تری نسبت به دیگر منابع نوری ایجاد میکنند. همچنین طول عمر بالاتری دارد و گرمای کمتری تولید میکند و احتمال سوختن آن ها کم تر است. ال ای دی های تشکیل دهنده ی المان های نوری توان های مصرفی و طیف های رنگی مختلفی دارند. در المان های نوری ولتاژ از ایمنی بالایی برخوردار است و برق زیادی را تلف نمیکند. مرکز شهراد گستر تولید کننده و سازنده انواع المان های نوری و المان های شهد و سرچراغی های خیابانی است. این مرکز آماده اجرای طرح های مختلف المان در بناهای مورد نظر شماست.

در طراحی المان های نوری از هنر معماری نیز استفاده میشود. استفاده از هنر معماری در ساختار المان های نوری باعث جلوه ای زیبا  و نمایشی بهتر از ترکیب طرح و نور میشود. از المان نوری به جز طرح های مختلف برای بیان مفاهیم گوناگون و یا نوشته های زیبا نیز استفاده میشود. خرید المان نوری و استفاده از آن برای زیباسازی محیط شهر و ایجاد فضایی زیبا و دلچسب انجام میگیرد. از المان های نوری حتی در سردر مغازه ها، کافه ها و رستوران ها و تالار ها استفاده میشود. المان های نوری به دو صورت موقت و دائم نصب میشوند. المان های دائم معمولا در قسمت های تجاری و شهری و فضاهای عمومی نصب میشوند. در حالی که از المان های موقت در جشن ها، مناسبت ها، گردهمایی ها و مراسم ها استفاده کرد. المان های نوری در خیابان ها، میادین، فلکه ها، پیاده رو ها و …. قابل نصب هستند.

برای سفارش انواع المان های نوری شما عزیزان میتوانید باتماس با ما مدیر فروش مرکز شهرادگستر در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

خرید انواع المان نوری با قیمت مطلوب

امروزه المان‌‌های نوری یکی از ابزارهای مهم در تزئین و آراستن شهرها می‌باشد و زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید