خانه / المان شهری / المان های شهری دهه فجر با قیمتی مناسب

المان های شهری دهه فجر با قیمتی مناسب

از مراکز مختلفی می توان المان های شهری دهه فجر با قیمتی مناسب تهیه کرد. این المان ها، در اشکال بسیار متفاوتی ارائه می شوند که نشان دهنده شور و حال انقلاب و موارد گوناگونی از این دست اند. باید گفت، در این حوزه شرکت های خاصی فعالیت می نمایند. آنان محصولات شان را به شکل دست ساز و یا با استفاده از فناوری ها جدید و دستگاه ها، ساخته و روانه بازار می نمایند. از آن ها می توان المان شهری ۲۲ بهمن و همین طور المان شهری حجمی را نیز تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

المان های شهری دهه فجر با قیمتی مناسب

قیمت روز المان های شهری دهه فجر در بازار

قیمت روز المان های شهری دهه فجر در بازاردر بازار قیمت روز المان های شهری دهه فجر، متفاوت ارائه می شود. این موضوع دلایل مختلفی دارد از جمله این که یک المان شهری، از جنس های متنوعی ساخته می شود. برخی از آن ها را ممکن است که از جنس های نه چندان با کیفیت بسازند که تنها برای چندین روز باقی بماند و برخی دیگر را با جنس های بسیار مرغوب تولید کنند. 

پس با این حساب، می شود کیفیت محصول را درجه اول قرار داد. همین طور، ابعاد یک المان نیز می تواند تأثیر زیادی بر قیمت المان شهری داشته باشد. این که یک نماد و مجسمه از چه طرحی برخوردار باشد هم مهم است. از سوی دیگر، موضوعی که می تواند تأثیر مستقیمی بر روی قیمت ها بگذارد، مسئله چگونگی ساخت آن می باشد. 

بی تردید، المان های پیش ساخته که با دستگاه های گوناگونی طراحی و تولید می گردند، با آن مجسمه ها نمادهای دیگری که به وسیله دست ساخته می شوند، نرخ شان فرق می کند. در هر حال، می شود با مراجعه به نمایندگی المان شهری و همین طور سایت های خرید المان، انواع آن را به دست آورد و حتی المان شهری ارزان را تهیه کرد. 

اگر سری به بازار المان های مناسبتی بزنید، راحت می توانید نوعی را که می خواهید تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. انواع المان دهه فجر و مناسبت های دیگر داریم. 

تولید کنندگان انواع المان های شهری در کشور

تولید کنندگان انواع المان های شهری در کشوردر کشورمان تولیدکنندگان انواع المان های شهری، محصولات خود را به روش های متفاوتی می سازند. در این زمینه باید گفت که بیشترشان به دلیل این که چند روزی بیشتر به کار برده نمی شود، از قوام زیادی برخوردار نیستند و به همین علت هم از جنس های خیلی مرغوبی ساخته نشده و از سوی دیگر، به شکل پیش ساخته می باشند. 

همین طور باید به این مسئله هم اشاره کرد که برخی از شرکت المان های شهری، کالاهای بسیار مرغوب را هم می سازند که به عنوان نمادهای اصلی شهر در برخی از مراکز اجراء می شوند و ما به وضوح آنان را مشاهده می کنیم که سالیان متمادی در مکان هایی خاص قرار گرفته اند و با رسیدگی پیاپی نیز، همچنان سالم باقی مانده اند. 

در هر صورت، تولیدی ها، توزیع المان ها را به روش های متفاوتی انجام می دهند. اغلب آن ها با همکاری سایت های معتبر به ارائه چنین محصولاتی می پردازند. شما می تونید المان شهری با کیفیت را از تولیدی های معتبری که در گوشه و کنار کشورمان فعالیت می نمایند، به دست آورده و مورد استفاده در مکان هایی که در نظر گرفته اید، قرار دهید. 

باید در این زمینه توضیح داد که المان ها نماد شهرهای مختلف می باشند و هر شهری نیاز به نشانه خاصی دارد که ذهن مسافران و رهگذران آن بماند. 

خریدار المان های دهه فجر در کشور

خریدار المان های دهه فجر در کشورکسانی که به عنوان خریدار المان های دهه فجر در کشور مطرح هستند، عموماً ارگان های فرهنگی و همین طور شهرداری ها می باشند. آنان با تولید کننده المان شهری قرار منعقد کرده و بر اساس طراحی هایی که ارائه می شود، سفارش خود را می دهند و سپس به نصب و اجراء محصولی که به دست آورده اند، می پردازند. 

المانهای ویژه دهه فجر، با در نظر گرفتن نوع جنس و همین طور موارد دیگری از این دست، ساخته و تولید می شوند. در این زمینه، افراد و حتی سازمان های گوناگونی را می توان پیدا کرد که فعالیت می نمایند. حتی می شود به فروشگاه های آنلاین معتبری هم در این خصوص سر زد و سفارش محصول را به آنان ارائه کرد. 

در هر صورت، خریدار المان دهه فجر بایستی پیش از اینکه محصول را تهیه کند، به چند موضوع توجه ویژه داشته باشد تا بتواند یک المان خوب و ارزان را به دست آورد؛ این مواد عبارت می باشند این نکته ها: 

  • کیفیت جنس مناسب که در مدت زمان مدیدی در یک جا قرار بگیرد و با عوامل جوی مانند باران، برف، باد و غیره خراب نشود. 
  • ثبات رنگ داشته باشد و به زودی شاهد فرو ریختگی الوان آن نباشیم. 
  • ماندگاری بالایی داشته باشد و که دست کم برای یک ماهی در مکانی باقی بماند. 
  • از پوشش های خوب و مناسبی برخوردار باشند. 
  • به درستی نشان دهنده صحنه های مختلف و تداعی اگر آن زمان باشند. 
  • و این که از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند.  

ارزان ترین مراکز عرضه المان های دهه فجر ایران

ارزان ترین مراکز عرضه المان های دهه فجر ایرانالمان هایی که جهت استفاده در ایام دهه فجر ایران به ارائه می شوند، از نرخ های گوناگونی برخوردار می باشند. می توان با اندکی جستجو ارزان ترین مراکز عرضه را پیدا کرد و بهترین المان ها را از آنان تهیه نمود. از این طریق حتی می شود سفارشات خود را هم ارائه دهید و این گونه آن نمادهایی را که در ذهن دارید، پیاده سازی کنید. 

در هر صورت، این المان ها با الهام گرفتن از وقایع حماسی و تاریخ سال های انقلاب ساخته می شوند و بایستی به طور عموم، در همان زمینه ها باشد. برای طراحی، ساخت و نصب آن ها در مکان های مختلفی از جمله پیادروی ها، سنگفرش ها، میدان ها، مکان های فرهنگی، صحن مکان های مذهبی و غیره شرکت های گوناگون فعالیت می نمایند. 

آن ها هر ساله سعی می نمایند تا المان های جدید را با تم ها و موضوعات به خصوصی تولید کنند که از کیفیت بصری خوبی هم برخوردار باشد. 

در کل، می توان راه های متفاوت را در پیش گرفت تا بهترین این محصولات مناسبتی دهه فجر را از شرکت های طراحی المان شهری با نرخ ارزانی به دست آورد. عموماً چنین محصولاتی بر اساس خواست مشتریان تولید می گردند. 

المان های شهری دهه فجر عمده را از کجا بخرم ؟

المان های شهری دهه فجر عمده را از کجا بخرم ؟تا به این جای مطلب، به موضوعات مختلفی اشاره کردیم؛ ولی شاید این پرسش در ذهن تان خطور کرده باشد که المان های شهری ویژه دهه فجر عمده را از کجا بخرم؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت که بسیار کار آسانی است، شما با بازدید از مراکز فروش مختلف به ویژه سایت های اینترنتی راحت می توانید محصولی را که نیاز دارید، سفارش دهید. 

از این طریق، به سادگی خواهید توانست که حتی آن ماکت و یا المانی را که می خواهید و طراحی کرده اید، به تولید کننده از این طریق ارائه داده و حتی در جریان ریزکاری های ساخت آن قرار بگیرید. در حال حاضر، انواع پیش ساخته آن هم در بازارهای خرید و فروش حضوری و غیر حضوری زیادی دیده می شود. 

در هر حال، از طریق آنلاین می شود قیمت المان دهه فجر را هم به دست آورده و سپس با فروشنده المان شهری این مناسبت، به توافق رسیده و در حجم بالایی آن ها را تهیه کنید. اصولاً شرکت های به خصوصی هستند که در این خصوص فعالیت می کنند. آن ها با سایت های معتبری همکاری دارند و به ارائه محصول خود می پردازند. 

به این شکل، دیگر نگران مسافت های طولانی نیز نخواهید بود؛ زیرا برخی از معتبرترین ارائه دهندگان، محصولات خود را با رعایت نکات ایمنی، به دست مشتری می رسانند. 

نمایندگی های فروش المان های شهری در کشور

نمایندگی های فروش المان های شهری در کشوربا مراجعه به نمایندگی های فروش المان های شهری در کشور، می توانید هم نوع پیش ساخته آن ها را تهیه کنید و هم این که آن ایده و طراحی را که داده اید، به تولید کننده داده تا بر اساس آن، محصول را برای تان درست کرده و در دسترس تان قرار دهند. هر کدام از این مراجع فروش معتبر، کاتالوگ های ویژه ای نیز در این خصوص دارند. 

در هر صورت، می شود این المان ها را در هر طرح و رنگی که بخواهید راحت به دست آورید. در هر شهری که باشید، به سادگی قادر خواهید بود که به این امر دست یافته و آن را در مکان هایی که نیاز دارید، نصب کنید. اما از مراجع معتبر می شود این المان های مناسبتی دهه فجر را تهیه کرد که عبارت می باشند از: 

  • المان های حجمی با عکس هایی از رهبر بزرگ انقلاب 
  • المان های تظاهرات مردم 
  • المان های شهدای آن دوران 
  • المان های یوم الله 
  • المان های ۲۲ بهمن 
  • المان های تلویزیون 
  • المان هایی از تیتر روزنامه های آن دوران 
  • المان های نشان جمهوی اسلامی 
  • و غیره موارد دیگر از این دست 

خرید المان های شهری دهه فجر از شرکت تولید کننده

خرید المان های شهری دهه فجر از شرکت تولید کنندهاگر می خواهید که خرید مقرون به صرفه و همین طور باب میل تان را از المان های شهری دهه فجر داشته باشید، خوب است که به شرکت تولید کننده سر بزنید. این کار از طریق غیر حضوری نیز امکان پذیر است و شما می توانید سفارش خود را به سایت های معتبری که با این تولیدی ها همکاری می نمایند، ارائه دهید. 

روی هم رفته، شرکت های سازنده، برای این که بتوانند یک محصول خوب را به دست مشتریان خود برسانند، موارد گوناگونی را در نظر می گیرند. آن ها در سایزها، طراحی ها و همین طور جنس های متفاوت این نمادهای با اهمیت را می سازند و سپس در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

به این ترتیب شما می توانید آن ها را که رنگ خوبی را دارند، زیبا طراحی شده اند و از سوی دیگر، مفاهیم عمیق را می رسانند، به دست آورده و در جاهایی که در نظر گرفته اید، نصب کنید. 

المان های، نمادهای بسیار مهمی می باشند که از سوی تولیدی های گوناگونی ساخته شده و عرضه می گردند. می توانید خرید این چنین محصولاتی را در حجم زیاد و کم از مراجع مختلفی به دست آورید. 

بازار خرید و فروش المان های شهری در کشور

بازار خرید و فروش المان های شهری در کشورالمان های شهری، شامل مجسمه ها، سر دیس ها، نمادهای چمنی، کتاب، حیوانات و …. موارد دیگر می شود. مراکز فرهنگی و شهرداری هر کدام از شهرهای کشورمان، بر اساس اصل فرهنگی، هنری، علمی و تاریخی ای که دارند، اقدام به نصب این محصولات می نمایند. 

اگر سری به بازار خرید و فروش المان های شهری در کشور بزنید، متوجه می شوید که این محصولات را از جنس های گوناگونی ساخته اند. حتی برخی از این المان ها، توسط استادان هنرمند و بزرگ ایرانی به گونه دست ساز طراحی شده اند که از ارزش بالای هنری برخوردار می باشند. 

در هر حال، این المان ها از جنس های زیر تولید می گردند که بهتر گفته شود هر کدام شان کیفیت های خاص خود را دارند و دوام شان ممکن است کم یا زیاد باشد: 

  • المان های شهری از جنس فلزات مختلف (استیل، فولاد، مس و غیره)
  • المان های شهری از جنس چوب های گوناگون (چوب راش، سفید، بلوط، گردو و غیره) 
  • المان های شهری از جنس پلاستیکی 
  • المان های شهری با جنس فایبرگلاس 
  • المان های شهری با جنس سیمان و بتن 
  • المان های شهری با جنس گچ 
  • و غیره مواد اولیه دیگر قابل استفاده در ساخت این نمادها 

المان های شهری دهه فجر ارزان را از کجا بخرم ؟

المان های شهری دهه فجر ارزان را از کجا بخرم ؟اگر به دنبال این هستید که المان های شهری مخصوص دهه فجر را با نرخ های ارزانی تهیه کنید، خوب است که سری به فروشگاه های غیر حضوری و آنلاین بزنید. معتبرترین آن ها محصولات شان را به شکل عمده و تکی در اختیار مشتریان شان در هر جایی که باشند قرار می دهند. 

باید گفت در هنگام خرید یک محصول ارزان قیمت، به مقاومت، رنگ، عدم خوردگی و سایر موارد دیگر توجه داشته باشید. این ایام در فصل سرما تجیل می شود و در این زمان، بارش برف و باران را در بیشتر نقاط کشورمان داریم و برای این که المان برای مدتی باقی بماند، خوب است جنس با کیفیت آن تهیه شود. 

پرفروش ترین مدل های المان شهری در کشور

پرفروش ترین مدل های المان شهری در کشوربیشتر در گوشه و کنار شهرهای مختلف مثلاً در پارک ها، مراکز تفریحی، بلوارها، میدان ها و غیره مکان ها، شاهد سردیس ها و همین طور مجسمه های مختلف مشاهیر کشورمان می باشیم. 

به درستی نمی توان از پرفروش ترین مدل های المان شهری در کشور صحبت کرد؛ ولی آن چه آشکار می باشد، این است که این گونه از محصولات در کل، اگر تداعی گر خوبی در زمینه فرهنگ و تاریخ یک منطقه باشند، از فروش خوبی برخوردار خواهند بود. در کل، المان های مناسبتی در ایران فروش زیادی دارند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس بهارلویی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09137860870
اینستاگرام: shahradgostar

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی المان نوری

فروش اینترنتی انواع المان نوری تزئینی

فروش اینترنتی انواع المان نوری تزئینی در مرکز شهراد گستر به صورت تخصصی به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید